7.12.2012

Bugün 7 Aralık.. / Today is 7th December..


Bugün 7 Aralık..
Aslında bir milat, hayatımın ikinici yarısının başladığı gün..
Bugüne kadar çok hata yaptım, ama çok doğru ve çok güzel şeyler de yaptım.
Ve bu kadar geçen yılın ardından, anladığım tek şey her şeyin boş olduğu..
Evet hayat çok boş, bu yüzden yapmam gereken tek şey; istediklerimi yapmak :)
Evet bu benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım, benim derslerim..
Evet bugün "0" noktasındayım; olgun ve dingin...
Ve evet, artık deklanşöre her bastığımda burada olacağım :)
 
Today is 7th December..
Actually a new start, the day which my second life begins..
I have done so many mistakes and beside these I have done lots of goodness and fairness also..
And after 30 years, the only thing that I understand is; life is meaningless..
Yes, life is short and because of this the only thing I have to do is; doing what I want :)
Yes, this is my life, my choices, my mistakes, my lessons..
Yes today I'm at the "0" point; mature and calm..
And yes, anyway when I push my camera's shutter release I will be here :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder