14.07.2011

yine yemek yine yemek..

düşündüm düşündüm yine dün akşam yediklerimi paylaşamadan duramayacağımı farkettim :)) bilmeyen beni obez sanır ama sadece ve sadece 43 kiloluk ufacık minicik bir şeyim :) amaa güzel yemeğe asla hayır demem patlayana kadar yerim.. e tabi gurmelik var serde yapacak fazla bir şey yok.. sonunda sonunda İzmir'e de açılan "Tavacı Recep Usta" krizim tuttu ve akşam iş çıkışı koşarak kordona uçtuk.. gelsin dolmalar, çiğköfteler, tavalar.. müjdeler olsun Bursa'lılar da bu nimetten faydalanacak artık çünkü yakında Bursa'ya yeni şubesi açılıyormuş.. fahri bir Antepli olarak kurutulmuş patlıcan dolmasının kuşbaşı et ile yapıldığını hiç görmemiştim ama Recep Usta yapmış ve şahane olmuş.. İstanbul, Ankara ve İzmir dekilere duyurulur: bence bu akşam gidip karnınızı bir güzel şişirin.. hele bir de Ankaralı olduğunuzu söylediğinizde nasıl bir ilgi alaka.. bakışları değişiyor çalışanların.. test ettim orjinal bir Ankaralı olarak onayladım :)




 




1 yorum:

  1. bu güzel sofranın diğer köşesinde seninle olmak çok güzeldi:)
    ikramlarda çiğköfteyi göremeyince üzülmen, geldiğinde gözlerindeki o sevinci gösteren fotoğralarının burada olmasını isterdim:):)
    bence tavacı recep ustadan reklam almalısın:)

    YanıtlaSil